poniedziałek, 9 kwietnia 2018

~POWRÓT~

Okej, wracam i już nie odchodzę, bo utopię się w tłuszczu. :3
Sherry wraca i nie opuszcza was więcej. 167 cm, 70 kg. Jestem przerażona tą liczbą, ale sama do tego doprowadziłam. Cel to 20 kilogramów mniej.
Zaczynam od dzisiaj. Plan jest taki;
  1. jem codziennie od 0-800 kcal,
  2. okienko żywieniowe od 18h - jem od 10-16:00
  3. ćwiczę od 45 minut do paru godzin dziennie,
  4. w wolnym czasie zajmuję się głównie nauką i waszymi blogami.
Proste, prawda? Dzisiaj dieta jabłkowa. 3 jabłka 342 kcal, jedno z nich zjem za dwie godziny, i na tym koniec. Ćwiczenia również już zaliczone - 45 minut rowerka stacjonarnego + 15 minut hula-hoop.

Ano, witam cię z powrotem, z rozwartymi ramionami.

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiem, ale zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się z mamą nad zakupem rowerka stacjonarnego. Takiego zwykłego bez żadnych zbędnych dodatków. Polecasz ogólnie? Jakie są efekty? :D
    Powodzenia na diecie. Zapowiada się dobrze.
    Jestem o 3 cm niższa i tak samo gruba. Razem schudniemy te niepotrzebne 50 kg!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pedałując mozna naprawdę sporo spalić, po tych 30 minutach intensywnego pedałowania aż się nogi uginają haha 😅 Polecam, jak najbardziej, to pół godzinki to jak wstrzyknąć sobie sporą dawkę endorfin. ;3
      Oczywiście, że schudniemy, nie ma nawet innego wyjścia! :D

      Usuń
  3. Fajny plan, na pewno ci się uda :D Trzymam kciuki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Okna żywieniowe polecam, bo sama je stosuję ;) od października konkretnie, a schudłam od tego czasu 15 kilo.
    Najtrudniej zawsze jest zacząć.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy się słyszy o takich efektach, to aż żal nie skorzystać! ^^ I racja, najtrudniej zacząć, ale później już z górki 👌🏻 :D

      Usuń
  5. Hej dziewczyny! Ja też zaczynam i też mój drugi dzień... ale w przeciwieństwie do Ciebie ja jestem o 13 kg bardzie tłusta. tfuuu!

    Hmmm muszę się zastanowić i ja nad tym okienkiem. tylko mam o tyle problem ze jestem nocna osoba i zasypiam dopiero o 00 a wstaje o 10....Powiedzcie mi jak kończycie jedzenie o 18 to o której idziecie spać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będziesz miała ochotę to zapraszam do mnie na blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzień 007

Pierwszy tydzień za mną! *o* A oprócz tego, było też ważenie. Przyznam się z ręką na sercu kruszynki, że prawie o tym zapomniałam. Pisałam...