czwartek, 12 kwietnia 2018

Dzień 004

Hej, hej, hej, heeeej. 😎 Witam w świetnym humorze, i o zdrowie pytam, moje motylki!
Humorek dobry, a jakże! Zgadnijcie, moje drogie, kto dzisiaj przeżył na herbatce?
.
.
.
.
No uszanowanko. :3

Owszem, głodóweczka za mną!!! Ale się cieszę, tak mi tego brakowało. Brzuszek burczał mi dzisiaj cały dzień, mama marudziła, że ho ho, ale się udało. Z każdym momentem, kiedy czułam ból spowodowany głodem czułam się również lżejsza i silniejsza. I nie miałam kłopotu z utrzymaniem okienka żywieniowego. xD Haha, same plusy! W dodatku miałam dzisiaj duuuużo siły, więc bez problemu poćwiczyłam, dałam czadu w szkole, a po szkole poświęciłam z dobre 3h na naukę. Co lepsze, 2h z tych 3 poświęciłam na matmę! Haha 😂😂






Jedyny minus to wywiadówka. I to duży, bo w ciągu tych ostatnich czterech dni spędziłam więcej czasu przy książkach niż w ciągu całego roku szkolnego. Ups. Ale grunt, że się zrehabilitowałam, mama widzi, że się uczę i raczej stara mi się wybaczyć. Mogłam się do tego zmotywować jakieś 7 miesięcy temu, no ale już cichutko.^^ Wyciągnę z tego 4.2 na 5.0 jeszcze na spokojnie. ;3

Trzymajcie się kruszynki, i nie poddawajcie się, dawajcie z siebie wszystko. Uwierzcie mi, że warto. Dla tego uczucia satysfakcji i szczęścia zdecydowanie warto.

Bilans: z e r o ✔️
Ćwiczenia: 35 minut rowerka stacjonarnego, 10 hula-hoop ✔️
Okno żywieniowe: ✔️

No i oby tak dalej! :3

8 komentarzy:

  1. Gratuluję głodóweczki :D Zaskoczyłaś mnie i jestem mega dumna!
    Ja dzisiaj miałam korki i to była jakaś porażka. Nawet nie wiedziałam czego nie wiedziałam! ;)
    Dużo nauki = mało czasu na jedzenie!
    Oby tak dalej Kochana.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, że przetrwałaś <3 Wszystkie bilanse z tego tygodnia masz cudowne :3 Trzymaj tak dalej! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak samo kocie, idzie ci doskonale!!
      Obie trzymajmy! ;*

      Usuń
  3. O kochanaaa gratuluję ! Dzień na prawdę solidny. Możesz byc z siebie dumna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do ocen to co było to było ważne że jest lepiej i że się starasz <3 ale 4,2 to już jest super! Gratuluje ;*

      Usuń
    2. Spadłam z 5.0 na to 4.2 więc dla mnie trochę słabo, ale dziękuję bardzo za wsparcie! Również gratuluję tego, że tak ślicznie walczysz.

      Usuń
  4. Och, na tytuł mistrza to jednak trzeba sobie zasłużyć, haha. ;D Zaraz wpadam!

    OdpowiedzUsuń

Dzień 007

Pierwszy tydzień za mną! *o* A oprócz tego, było też ważenie. Przyznam się z ręką na sercu kruszynki, że prawie o tym zapomniałam. Pisałam...